preskoči na sadržaj

Srednja škola Ivana Lucića Trogir

Login
Tražilica
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

 

objavljeno: 6. lipnja 2022.

Motiviranost nastavnika za stručnim usavršavanjem izvan škole

 

Krajnji cilj obrazovanja danas jest razvoj umijeća učenika koja omogućuju stjecanje novog znanja. Stoga ova paradigma određuje promjene odnosa između izbora sadržaja i načina poučavanja. Izbor nastavnih metoda i nastavnih strategija postaju važniji od izbora sadržaja. Ovladavanje s umijećem stjecanja znanja zahtjeva od učenika sudjelovanje u spoznajnom procesu, jer spoznajnu sposobnost razvijamo spoznavajući. "Logički prioritet pripada "učenju otkrićem", ne učenju naučenog, jer je stjecanje znanja uz pomoć drugoga moguće samo ako je na početku lanca prijenosa znanja izvorni samostalni oblik spoznaje." (Žarnić,B.)

Učenici se samoreguliraju postajući aktivnim sudionicima u vlastitom procesu učenja aktiviranjem metakognitivnih i motivacijskih resursa, usmjeravanjem misli i osjećaja i poduzimanjem akcija kako bi ostvarili vlastite ciljeve učenja (Zimmerman, 1986; 2001).

Suvremeno društvo koje je utemeljeno na ekspanziju znanja traži kvalitetnog nastavnika koji je ključan faktoru u reformi obrazovanja u uvođenju inovacija u odgojno-obrazovni sustav. Stoga da bi se promjene mogle kvalitetno ostvariti potrebno je kontinuirano usavršavanje nastavnika.

 mr.sc. Perislava Bešić-Smlatić, profesor izvrstan savjetnik

 

motiviranost_nastavnika_za__strucnim_usavrsavanjima_izvan_skole 1.pdf

preskoči na navigaciju