« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
objavljeno 13.lipnja 2023.
Učenički stavovi o ozračju u školi
Bez zadovoljnog učenika i zadovoljnog nastavnika nema uspješne škole. Kako bi se osjećali zadovoljno potrebno je imati pozitivno ozračje u razredu, odnosno u školi. Pozitivno ozračje je temelj za ostvarivanje složenih ishoda i očekivanja koja su pred sudionicima postavljena. Ono prije svega počiva na kvalitetnim odnosima između nastavnika i učenika koji omogućavaju učenikovo ostvarenje odnosno njegov razvoj kritičkog mišljenja, kreativnosti, inovativnosti, samopoštovanja, samopouzdanja.
Cilj ovog rada je istražiti odnos razrednog ozračja i školskog uspjeha te programa kojeg pohađaju.
Ključne riječi: razredno ozračje, atmosfera, učenik, nastavnik, verbalna i neverbalna komunikacija, stilovi rada, opća gimnazija i program ekonomist.
mr.sc. Perislava Bešić-Smlatić, profesor izvrstan savjetnik